پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی پایه دوازدهم (Sense of Appreciation)

۹۵۸ بازديد

پاورپوینت درس اول زبان انگلیسی پایه دوازدهم (Sense of Appreciation)

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 60 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت:   Interesting Facts:   Helping others lowers blood pressure.   Kindness boosts energy and strength in elderly people.   Teenagers who help others are more successful in life.   Listening to the advice of older people improves our lives.   Taking care of grandchildren increases brain function and memory.     این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.   با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.   با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.   بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.   منا ...

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم چیست؟

تسلط بر زبان انگلیسی شانس شما را برای پیدا کردن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود و یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می دهد. انگلیسی، زبان ارتباطات بین المللی، رسانه ها و اینترنت است بنابراین یادگیری این زبان برای معاشرت، سرگرمی و همچنین پیدا کردن یک شغل خوب بسیار مهم است.

منظور از زبان دوم چیست؟

زبان دوم به زبانی غیر از زبان مادری اطلاق می‌شود که فرد پس از فراگیری زبان اول و در مراحل بعدی زندگی آن را می‌ آموزد. آموزش ESL به عنوان آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی (TEFL)، آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم (TESL) یا آموزش زبان انگلیسی در کشورهای انگلیسی زبان به دانش آموزان غیر انگلیسی زبان (TESOL) گفته می شود.

چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.