تحقيق در مورد بیوگاز، انرژی جانشین

۸۳۴ بازديد

تحقيق در مورد بیوگاز، انرژی جانشین

16 صفحه word |فونت tahoma سايز 12| قابل اجرا در آفيس 2010 و نسخه هاي جديدتر|قابل ويرايش و آماده چاپ بخشي از تحقيق بیوگاز بیوگاز یا گازمرداب مخلوطی است قابل اشتعال که در اثر تخمیر موادآلی در یک دامنه دمای معین و PH مشخص درشرایط غیرهوازی توسط میکروب ها به وجود می آید. گاز مرداب از حدود۶۰ الی ۷۰ درصد گاز متان واکسیدهای کربن، هیدروژن سولفید، نیتروژن و هیدروژن تشکیل شده است.این گاز به صورت طبیعی درپساب ها و مرداب ها مشاهده می شود. در روستاها می توان با استفاده از فضولات دامی و انسانی همراه با گیاهان و چربی ها، بیوگاز تولید و درهمان محل به عنوان سوخت استفاده کرد.دنیای امروز نیاز مبرم می داند که توجه زیادی برای تولید و استفاده از بیوگاز نشان دهد و اغلب کشورهای پیشرفته طرح های بزرگی در این زمینه به مرحله اجرا گذاشته اند، درکشورهایی مانند چین و هندوستان از بیوگاز به میزان قابل توجهی استفاده می شود و درکشورهای اسکاندیناوی طرح های بزرگ صنعتی با استفاده از بیوگاز، راه اندازی شده است. کشور سوئد تا سال۲۰۵۰ میلادی، ۴۰% از بازار خودرو خود را به استفاده از بیوگاز مجهز می کند که آن را از فرایند سینی ...

هدف از یوگا و فواید آن چیست؟

کلمه “یوگا” از کلمه سانسکریت “yuj” (یوج) آمده است که به معنی یگانگی، اتصال یا پیوستن است. یوگا اهداف معنوی و عرفانی زیادی دارد اما اصلی ترین هدف آن، اتحاد روح انسان با روح الهی ست. یوگا می تواند بین تن و روح و حتی نیروهای مثبت و منفی وجودی انسان، اتحادی غیر قابل باور ایجاد کند. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مزایای مختلف روحی و جسمی ازجمله بهبود قدرت بدنی، تعادل و انعطاف پذیری، این ورزش را انجام می دهند. یوگا به منظور بهبود سلامت عمومی یا جهت مقابله با استرس نیز انجام می شود. ورزش یوگا برای چه بیماری هایی مفید است؟ هر حرکت برای کدام بیماری؟ (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

چه کسانی می توانند یوگا تمرین کنند؟

خوشبختانه یوگا هیچ محدودیتی ندارد و همه ی افراد می توانند آن را تمرین کنند. برای یادگیری یا شرکت در کلاس های یوگا، لازم نیست که از که از اندامی بی نقص و یا شرایط ویژه ای برخوردار باشید. علی رغم تصورات رایج مربوط به یوگای امروزی، این ورزش نیازی به انعطاف پذیری یا شرایط فیزیکی ویژه ای ندارد و همه ی افراد در تمامی سنین و موقعیت ها می توانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.